نگارش تیمی

مدیریت فعالیت های کاربران مختلف بر روی مشتریان بدون نیاز به حضور در دفتر و مدیریت کارمندان از همه جای دنیا. این اتفاق در نگارش اَبری نرم افزار اتوماسیون ایزی می افتد. در ادامه شما را با امکانات این نگارش آشنا می کنیم.

همگام سازی داده ها (Sync) :
اگر شما مدیر یک مجموعه یا گروهی از افرادی باشید که مستقیما روی برخی از مشتریان کار میکنند، لازم است محیطی در اختیار داشته باشید تا نحوه ی فعالیت آن ها را شامل لیست مشتریان و پرونده های آن ها را به تفکیک هر کارمند (یا بازاریاب) مشاهده و کنترل نمایید. در اینجا کاربر شما در پایان تایم کاری خود تنها با چند کلیک ساده، تمام فعالیت های خود را با یک مرکز داده مشترک که تنها شما بعنوان مدیر قادر به دیدن آن هستید به اشتراک می گذارد و شما از طریق یک پنل اینترنتی می توانید فعالیت های روز آن کاربر یا بازاریاب را بر روی مشتریان خود مشاهده و کنترل نمایید.

هدف چیست؟
همانطور که در بالا ذکر کردیم، با این روش چندین کارمند به طور همزمان می توانند روی چندین مشتری کار عملیاتی انجام دهند و در تمام طور مدت نیازی به اتصال نرم افزار به اینترنت وجود ندارد. تنها در انتهای روز (یا هر زمان دلخواه دیگری) می توانند به اینترنت متصل شوند و تنها با چند کلیک ساده، تمام فعالیت های خود را برای یک مرکز که مدیر آنها به آن نظارت می کند ارسال کنند.

آیا این سیستم برای بازاریابی به روش دورکاری مناسب است؟
این نگارش دقیقا با همین هدف طراحی شده است. شما می توانید به هر تعداد دلخواه بازاریاب و کارمند داشته باشید و آنها گزارش فعالیت های خود را در هر زمان که کارشان را انجام دادند برای شما از طریق همین برنامه و تنها با یک اتصال معمولی به اینترنت ارسال می کنند.این نوع فعالیت هیچ وابستگی به مکان و زمان ندارد و می تواند کاملا در مفهوم دورکاری تعریف شود.

مدیر چگونه فعالیت های کارمندان خود را بر روی مشتریان می بیند؟
هنگاهی که نگارش اَبری این نرم افزار را تهیه می کنید، علاوه بر نسخه های مورد نیاز از برنامه ی ویندوزی، یک پنل اینترنتی با دسترسی خاص نیز به خریدار که می تواند مدیر یک مجموعه فروش باشد ارائه می شود. در این پنل، گزارش کاملی از مشتریان، پرونده ها، یادداشت ها و گروه ها وجود دارد و این لیست ها و گزارشات مشخص می کنند که یک کارمند روی چه تعداد مشتری، چقدر کار عملیاتی انجام داده است.

عنوانتک کاربرهاَبریدمو (رایگان)
مدیریت گروه های مشتریاندارددارددارد – 1 گروه
مدیریت مشتریان – پروفایلدارددارددارد – 3 مشتری
پرونده هادارددارددارد – 1 پرونده
یادداشت ها (محتویات پرونده – یادآوری ها)دارددارددارد – 1 یادداشت
سیستم گردشکار بر روی پرونده ها (سناریوی سفارشی)دارددارددارد – دو مرحله برای نمونه
ایجاد قالب های اسناد کاغذیداردداردندارد
ایجاد پارامترهای اسناد کاغذیداردداردندارد
ارسال پیامک به مشتری در شرایط تعیین شدهداردداردندارد
به اشتراک گذاری اطلاعات با مدیر یا سرپرست فروشنداردداردندارد
لیست مشتریان غیرفعالدارددارددارد
گزارش جامع مشتریاندارددارددارد
گزارش تفصیلی پرونده هادارددارددارد
گزارش اسناد صادر شدهدارددارددارد
ارسال پیامک به کارمند جهت یک یادآوریداردداردندارد
پنل تحت وب مدیریت فعالیت های کارمنداننداردداردندارد
این لیست ممکن است بر اساس تغییرات این نرم افزار که در حال توسعه می باشد، تغییر کند.